1 Long Story ♥: Chapter 15

Thursday, July 5, 2012

Chapter 15


                                                                          Hello guys :')
                               act story ni dah lama tapi baru sekarang nak update. Hehe maklum lah
                              malas doh nak taip :/ haaaa haritu sekolah aku ada buat hari karnival. k
memang agak bosan gila doh kat sana! Aku punya lah semangat pergi sebab
cikgu cakap aaron aziz nak datang hah! memang excited gila k :p hahaha then
aku gerak lambat sikit sebab tunggu aien ahh dia kena pergi bukit raja ada karnival
untuk bomba pastu sampai-2 je tengok sikit je orang sebab time tu pukul 1.50 kut ntah
whatever ah! haha then cari makanan dulu k lapar sangat >.< haha bosan gila! dorang ajak
masuk rumah hantu meamng tk ah aku nak masuk kan :/ dorang je masuk aku dengan nazira
tak masuk pun sebab takut doh :| haha then pergi buat inai tau, cantik je budak tu buat inai kat
tangan aku :p haha then sampai aku terlupa kat cousin aku sorang ni eyka. dia dari pukul 12 kut
kat sekolah haha kesan kau kan eyka! then dia kata pahal lambat sangat datang then membebel 
haha apa lah. sorry k eyka, aku lupa doh kat kau padahal aku dah lama sampai :p hehehe then snap
pic fatiha, aku dengan aien je bawak kamera yang lain tk. hm sop sop~ then aku lepak dgn raneda
and natra macam orang gila aku dgn raneeda, pandang orang then kutuk-2. Haha kejam seyh :/
pastu natra karok! sedap doh suara dia, aku sruh dia nyanyi lagi tapi nama dah full :( hm sobsob
sokay lah! yang penting memang best layan raneeda dgn natra! ahad ni sekolah natra pulak ada
buat hari kantin. huuuu aku nak pergi tapi ada musuh aku doh! memang tak ah aku nak pergi
s.k.i :/ insyaallah kalau aku rajin nanti aku pergi k natra :) hahaha that all kbye :D
p/s : siap lah cikgu nanti! aaron aziz tk datang pun, cikgu tipu je! Haihhh

No comments:

Post a Comment