1 Long Story ♥: Chapter 16

Sunday, July 15, 2012

Chapter 16

 Hello peeps!
semalam aku hang dekat sunway nak meet dengan kak fanaaa. heee
aku gerak dgn fatihah pukul 11 then sampai sana 12.30 haihh lambat
benoo bas nya bawak! then dah sampai memang wajib pergi tandas lah kan
haha then tunggu kak fanaa lambat kitaorang lepak kat mcd jap! lapar doh then
makan semua pastu baru fana sampai. waaaa comel je dia :D hehe then jalan-2
penat doh! pastu kak fana beli baju dia suruh aku pilihkan untuk dia, cantik tau aku
pilihkan. hahaha jelaous doh tengok kasut kat sana lawa-2 tapi dah ah aku tengah pokai :(
takpa-2! dapat duit nanti memang aku borong habis! ngeh :p then teman kak fana makan
dia lapar apa lah kak :p pastu dia belanja aku dgn fatihah thanks akak pastu aku cakap kat dia 
nak beli baju kat tempat tadi dorang semua lebam je. hahaha then aku, fatiha dgn kak fana
beli baju sesama so sweet :* haha then lepak kat luar tengok ramai gila pergi MTV ada JB
jelly nya :( then jalan-2 pastu balik! sangat lah excited jumpa adik elfira loy! hahaha comel je
dia buat *peace* lahaaaai :0 btw best gila hang semalam. kbye :p

No comments:

Post a Comment