1 Long Story ♥: Chapter 18

Wednesday, July 25, 2012

Chapter 18

 Hai blogger ;)
ce tengok gambar iteww disebalik senyuman nya ada maksud k ): oh shit!
aku tak tahu kenapa dengan aku ni tetiba rasa sedih je sejak kebelakangan ni
doh! kalau kat rumah aku dah jarang happy macam dulu, now aku asyik diam je.
ya allah! kau kuatkan lah hamba mu ini :( now aku dah nak dekat trial aku takut aku
tak boleh fokus :( paper MIBF pun aku tengok rasa nak bunuh diri je! arghhhh tension
lah cenggini, hm hanya kawan-2 aku je boleh buat aku happy macam dulu tapi kadang-2
aku fikir balik takut yang teramat-amat :'( wehhh, aku takut kalau apa yang aku mimpi tu
jadi kenyataan! AKU TAK SANGGUP :( kalau boleh aku taknak benda tu jadi kenyataan!
tapi aku mesti percaya dengan kodok dan kodar ryte? *ehh betul ke aku eja tu? ahh whatever
ah* hahaha okay, aku yakin semua tu akan berlaku jugak aku kena pasrah dan redha je :) so
malas nak fikir semua tu dah! aku nak jadi NUR SHAKIRAH yang dulu sentiasa happy and cool
peace (Y) haha tapi sebelum tu aku nak mintak maaf if aku ada buat salah kat kornag tau! kat 
korang lerrr yang tengah baca blog aku ni :p Hihiks kbye assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment