1 Long Story ♥: Chapter 24

Monday, October 1, 2012

Chapter 24

 Hello pakwe dan makwe :)
Ya allah, dah lama aku tak update blog kan? rindu tak rindu tak :) Hihi 
sorry wehhh! malas nak update doh dengan blog dah bertukar dengan
baru tak faham ah :( heee, okay nak dengar cerita tak? k buka mata besar-2
dulu, Haha k semalam aku pergi sekolah sktku ada hari kantin. walawei muka
cikgu jamilah lain sangat! semakin cantik lah ;) Haha rindu time sekolah rendah :(
Heeee, korang wish me luck for PMR k? lagi 8 hari je aku nak menduduki PMR
cehhh baru PMR bukannya SPM. Woiiii PMR pun penting jugak lerr :p Haha lolz 
harap-2 aku dapat vokasional weh taknak sekolah KU :( hmm tapi mesti aku rindu
kawan-2 aku. Lahaaaai, korang aku sayang korang sangat-2! especially aien, nazira
and nieesha ;') tak lupa jugak dekat melur, hazrina and siapa lagi eah? Ahhh ramai 
lah sampai aku tak ingat :3 Hahaha aku sayang korang wehh. nanti rndu nak lepak
sama pergi jalan sama and tak lupa fight bowling kan wehh? best sangat lepak
dengan korang :) Heee that all kbye ILOVEYOUSOMUCHGUYS :*

No comments:

Post a Comment