1 Long Story ♥: Chapter 26

Monday, October 22, 2012

Chapter 26

 Hi, assalamualaikum :)
Apa khabar semua? hihik okay sekarang aku duduk rumah goyang kaki je.
hahah orag lain sekolah tapi aku hm malas lah. lagipun buku dah hantar kan
buat apa nak pergi sekolah buat semak je ._. hehehe btw aku rindu sangat-2
dekat aien dengan nazira. hm yelah kitaorang dah jarang lepak kan masing-2
buat hal sendiri yang selalu datang rumah aku cuma nieesha je :( hm aku tengok
perangai dorang pun macam dah lain je. yelah aien selalu lepak dengan kakak
kesayangan dia mana nak lepak dah dengan kitaorang. hm nvm :') nazira pulak
busy nak jaga anak buah dia. hahaha kak yong katakan :p aku? hm duduk rumah 
jelah main dengan kembar lagi bagus ;) hihihi sumpah aku rindu korang! semenjak
pmr aku dah jarang lepak dengan korang kan? why? adala ._.lagipun aku rasa
semua tahun depan nak pindah :'( aku pun nak pindah jugak! mesti rndu korang
semua. kalau dah tak sama sekolah aku rasa myb semua buat hal masing-2 kan?
rindu persahabatan kita weh :') bila nak keluar sesama? myb nieesha je faham
perasaan aku sekarang, thanks nieesha :* setiap kali aku bdoa mesti aku doakan
korang semua semoga persahabatan kita sampai akhirat, insyaallah :') hope
korang succes dalam pelajaran, nanti dah masing-2 duduk jauh jangan lupa
contact-2 pulak tau! thats all kbye iloveyousomuch :(

No comments:

Post a Comment