1 Long Story ♥: Chapter 28

Tuesday, October 23, 2012

Chapter 28

Assalamualaikum para pembaca blog saya :')
Hihihi, okay harini aku nak cerita sikit pasal minah kerepot ni haa.
siapakah? adala dia ni kan semua kawan orang dia nak! tapi bila kita
nak kawan dengan kawan dia. memang dia tak bagi wehh. padahal
twitter tu untuk kita berkawan kan? tapi dia :O hm bukannya aku nak
rampas bf dia kot! yang aku tweet semua dengan perempuan tapi dia
jealous. apakah? nampak sangat dia lesbian! hahaha tadi on tweet 
kemain lagi dia perli-2 aku, aku dengan aien apalagi bahan dia balik
lah. hahaha kejam ma aien panggil dia cleaner. hahaha terbaik! tapi
en dia sakai doh nak perli-2 aku, habis dia ambik kawan aku tak tahu
pulak perasaan aku? what the hell -.- muka dah ah mintak penyepak!
hari-2 nampak kau kat twitter naik meluat rasanya. rasa macam nak
block kau pun adooo! haihhh, malas nak cerita pasal kau banyak-2
meluat k -,- CAPITAL B :')
 

No comments:

Post a Comment