1 Long Story ♥: Chapter 30

Thursday, November 29, 2012

Chapter 30

 
Assalamualaikum :')
28/11/2012 sedih sangat! tak tahu nak story macam mana hanya 
dorang je yang tahu betapa sedih nya hati aku :'( ya ada masalah sikit!
bukan masalah bf but -___- hm susah lah nak cerita sebab private sikit.
Hihi, tapi semalam aku asyik menangis tak henti-2. why? kalau mulut tak
macam sampah aku mesti tak kena. tapi ada minah ni mulut serupa macam
sampah aku yang kena! kenapa aku yang kena kenapaaaa? asyik-2 aku je! 
tension sial~ kadang-2 rasa nak mati pun adaa! benci wehh :( tak tahan dah!
aku ni siapa bagi dorang? nasib baik ada kawan aku dorang je yang faham :')
thanks korang! tapi seriously aku benci 'M S' BENCI BENCIIIIII! kalau dia
mampus pun takpa! tapi kawan-2 aku cakap tak baik aku cakap macam tu.
hm dorang tak rasa apa yang aku rasa act! tapi aku harap suatu hari nanti
dorang akan menyesal! aku taknak life aku sekarang! TAKNAKKKKK! 
aku jealous tengok orang lain happy je nak jugakkkk :') hidup ni tak adil! 
hm kalau aku gaduh dengan -_- mesti aku tulis dekat NOTE! aku rasa dah
belambak dah note aku tulis. aku rasa bila aku pergi maybe dorang suka.
yaaa! aku lebih rela mati :) kalau aku sedih firstly orang yang akan buat aku
senyum haziq! Hihi, yeayy minggu depan haziq dah masuk 3 tahun :) happy
birthday adik :') walaupun dia masih mentah aku suka share masalah aku sbb
kadang-2 pun dia faham yang aku sedih. aku cakap aku sedih nanti dia buat
muka comel :* Hihi tapi memang comel pun! dik, kalau kakak kiya takda jaga
diri ya :') kakak kiya sayang haziq sangat-2! act dia ada kembar namanya hafis.
heeee :) okay act dah penat dah menaip tu saja aku nak story :( cerita sini habis
sini lah yeah :) Hihi

No comments:

Post a Comment