1 Long Story ♥: Chapter 29

Tuesday, November 20, 2012

Chapter 29

 Assalamualaikum :)
Wahh-2, dah lama tak update blog wehhh! rinduuu :* okay act cerita ni
agak lama lah jugak but tak sempat nak update! harini aku ada masa so
update lah blog! haaa 9-12 haritu en aku pergi LANGKAWI! okay, kat
sana best snagat! rasa taknak balik sini je :p ahahaha hotel nya pun best
jugak turun-2 hotel je terus shopping mall :) tapi sumpah! naik cable
car gayat doh :O aku dengan mak aku je yangf gelabah. hahahah kakak 
aku cool je, apalaaa~ tapi memang seram! then naik bot, walawei best 
wehh naik bot! nak naik lagi :( hahaha then aku ajak dyla turun jum pergi
makan, act lapar doh time tu! hahahah then dyla teman aku pergi MB.
kelakar doh time tu kan dyla? hahahah then masuk hotel petang tu 
keluar lagi, penat nyaaaa -.- aku suka time dekat tempat coklat tuuu :*
aummmmm! geram snagat wehh tengok coklat semua! hahahah xD
ehhhh, tak tahu nak stroy apa dah -.- ahahah kboi :*
 

No comments:

Post a Comment