1 Long Story ♥: Chapter 11

Sunday, June 24, 2012

Chapter 11

 Hello Peeps :')
semalam kan aku pergi teluk intan, k jumpa acik aku :) dan-2
pulak lah LIF nya terbakar so kena naik tangga. Haihh mula-2
agak seyammm ah jugak! Hehe then dah sampai wad ya allah!
kesian doh tengok acik terbaring je tak boleh nak cakap :( hmm
acik ada cakap apa ntah tapi semua orang tak faham, haha then 
acik kena cocok kesian nya :'( banyak kali kot! then dokor nya cakap
makcik sakit tak? acik senyap je dah lah kencing manis nya kurang.
haiyoo then kena cocok lagi :/ kakak aku pergi tepi konon nya mcg
padahal dah mengalir dah air matanya. Haha aku pun sedih jugak tapi
aku tahan je doh! Hehe then tengok ada makcik ni asyik jerit-2 je pastu
tarik rambut anak nya kesian kot anak dia. haaaa, then mak ndak 
sampai, pelik ka nama mak ndak? hahah pastu nak balik dah pergi
teluk intan jap carik barang angah then makan pastu pergi menara
condong! cantik doh lampu nya then snap-2 pic malas lah aku nak
upload photo doh! Haha then singgah gerbang malam lebih kurang
uptown lah. best oi :) tapi kat sana banyak budak sakai-2. Haha
lala banyak oi. tahu ke lala? tak tahu dia :P haha tapi best sangat k!
that all kbye :D

No comments:

Post a Comment