1 Long Story ♥: Chapter 12

Sunday, June 24, 2012

Chapter 12


 


 Hello handsome dan cantik :')
boleh tak aku nak jerit? Hihi nak je aku cakap dunia ni tak achi!
Haihhh, aku jealous lah semua orang happy je tapi aku? :( siapa
yang tahu kan? yeah! memang aku nampak happy dengan senyuman
aku yang manis ni kan tapi hati? Haha hanya allah saja yang tahu k :)
hm aku nak jugak macam dorang happy je tapi aku? yeah, betul kata 
nazira aku ni bongok! Haha dah dapat yang okay aku pergi tinggalkan.
ahhhhhhh! serabut otak aku oi :( aku nak cakap ni aku sayang dia lagi lah.
haha mampuh aku kalau dorang baca boleh jadi isu bahan kat sekolah nanti.
fundek! haha tadi aku hantar kakak aku boleh pulak jumpa dia. ya allah!
time tu aku happy gila kot. Hehe tapi time tu dia nak masuk bas dah :'(
lahaaaaai, rindu dia sangat-2! aku terus call aien nampak dia hehe aien 
gelakkan je. yes! memang aku mengaku aku masih sayangkan dia k :) dah-2,
takda jodoh nak buat macam mana kan? :) then aku cakap kat nazira, haaa
nazira suruh aku text dia tanya time tu jantung aku laju gila-2. haha aku text
dia terus off phone haha dalam 20minit tu aku bukak balik :P tengok ada 1 text.
dari dia :) nama dia aku tak tukar k nama dia sama je macam dulu dia suruh aku
letak ***. hehe then dia kata kenapa tak call dia time nampak dia tadi. memang
tak lah sayang :) malu lah oi XD then aku cakap kat dia aku takda kredit. hehe
padahal aku malu lah :( wehhhh! aku sayang dia. teringat time first hang dgn dia
haha kesian dia tunggu aku lama sangat, time kat jj lah dia mintak couple depan-2
dgn aku. alolo so sweet :( tu dulu tapi sekarang? ohh nanana what my name. eh lari
topik pulok. heee sekarang hancurrrrr :( mesti dia dah ada orang sayangkan? untunglah :)
sekarang aku nak deactive acc fb malas nak guna :') korang kalau nak contact aku guna
burung biru je tau. phone pun aku dah malas nak guna dah bosan guna phone -.- hmm
 
p/s : setiap detik setiap saat aku rindu kau tahu? Hahah kan aku dah jiwang :/ please ah
hm kbye me loves you sayang :*

No comments:

Post a Comment