1 Long Story ♥: Chapter 13

Tuesday, June 26, 2012

Chapter 13



 Hello makcik pakcik :')
wehhh! bosan bosan bosan bosannnnnn. Haihh couple bosan single pun
bosan jugak doh! aku rindu kat matpet jual kapet lah :/ hahahaha lol XD
tadi lepak dgn aien s.alam menanah k dia asyik cerita pasal boypreng dia
je. Ecehhh aku nak PMR tahun ni so malas nak fikir semua ni dah -.- Ahaks
dia dah janji dengan aku if aku dapat 5A dia nak belanja aku shopping tapi 
sekarang aku dgn dia dah takda pape korang rasa dia ingat tak haa? :( hm
mesti dia dah tak ingat kan? Babing betul XD haha yeayy! bulan depan dah
puasa. sekejap je kan rasanya masa itu emas :P then dah nak PMR memey
tak ah -.- kawan-2 kelas aku semua cakap kau tak takut ke. haha lol buat
apa nak takut masuk form 4 jugak if gagal. hahahah ishhh-2 shakira-2 
teruk beno perangai -.- *k dah lari topik kan? haha act tak tahu nak story
apa dah. hehe kbye ;D

No comments:

Post a Comment