1 Long Story ♥: Chapter 20

Sunday, August 12, 2012

Chapter 20

Hello bloger :)
wahhh-2! dah lama aku tak update blog aite? rindu nyaaa :o haha lols okay
act cerita ni dah lama tapi baru sekarang aku rajin nak update k! hihiks 9/8/12 aku
dengan kawan-2 yang lain berbuka sama-2 kat pizza hut setia alam. heee maklum lah
budak dah habis trial PMR katakan :p padahal PMR belum habis lagi. Omg :o watlek
haha then melur, ziena, jieha, sab,narimah gerak dulu takut takda tempat lah sangat kan
haha aku, aien dengan fatihah gerak kol 7 sebab tunggu kakak aku balik kerja then gerak
sesama, mak dengan ayong berbuka Kfc aku dengan kawan-2 pizza hut. kcun! haha then
sampai-2 je makanan dah ada, waaaaa` nasib time tu aku dengan aien abc hihiks then tunggu
10 minit kot baru boleh berbuka tapi sebelum tu apa lagi snap-2 gambar lah kan, aku rasa 
kitaorang jelah yang paling bising kat situ doh! haha then dah makan semua snap pic then balik.
hm sekejap je rasanya doh ): sokay! nanti kita hang lagi k :* kbye

No comments:

Post a Comment