1 Long Story ♥: Chapter 21

Sunday, August 12, 2012

Chapter 21

 Hello peeps! 
hari jumaat haritu en aku tak sekolah *ponteng* haha pergi aeon jap alisa
nak carik barang hm kay kitaorang gerak kol 2 kot sampai sana kol 3 ehh? lama 
nya, haha then jalan-2 setiap kedai aku dengan alisa masuk doh takda benda yang
menarik pun --' haha alisa beli dress lahaaai omey je :* then jalan-2 jap! sumpah
bosan gila doh then terserempak dengan cousin aku. Heh buat bodoh macam tak 
pernah jumpa doh kitaorang haha then dah jalan semua balik. gerak mbo pulak!
act aku tak tahu doh jalan mbo tu tapi disebabkan aku nak jumpa aynaaa ah! haha
nak ambik barang en so ayna suruh naik bas port, dah sampai mbo tu aku call dia
nak jumpa kat mana then dia kata nak kat mcd oh okay. kena lintas k! sumpah
seram gila doh dah ah banyak kereta pastu jalan high way pulak tu. carik maut
ah kitaorang ni haha then ayna kata kalau takut lintas kena lalu bawah jambatan
then kena jalan kaki pusing! mak ai jauh gila wehh, then alisa cakap lintas je ah. hah?
haha then tunggu line clear baru kitaorang lintas mak ai dah ah kena panjat besi pulak
tu, jakgi aku dah panjat ada kereta "zuppp" laju gila doh! nak nangis pun ada time tu. 
haha takut )': then nasib baik ada satu jalan kecik hah kitaorang berdiri je kat situ macam
tunggul dah! haha then akhirnya dapat jugak lintas! wuhuuu~ haha then terus pergi mcd
tingkat atas act malu doh time tu ayna dengan membe dia then ambik barang aku jap
borak-2 semua then nak balik dah :p membe dia ajak buka sesama tapi takpa ah kitaornag
taknak :p heheks then nak balik pun penat jugak tunggu bas! akhirnya sampai jugak rumah.
heeee k dah penat wa menaip ni derr. kbye :)

No comments:

Post a Comment