1 Long Story ♥: Chapter 32

Thursday, May 9, 2013

Chapter 32

Hi handsome and cantik :)
Awhhh, dah lama tak update blog. sorry saya semakin busy 
sekarang, btw banyak yang saya nak story kat awak semua :*
hihi, seriously saya rindu amee! eh siapa amee ni? yaya saya
lupa nak cakap yang amee ni lah jantung hati saya. Ecehh hihi
sayaaaaa sayang awak sangat sangat k :) saya harap satu hari
nanti awaklah yang terbaik untuk saya! Even mula2 saya kenal
 selalu gaduh, asyik ejek nepal dengan bangla. haha last2 jatuh
cinta pula. adudu :p hehe, banyak2 saya kenal lelaki, awak yang
selalu buat saya gelak sampai nk pecah perut. Haha kalau gaduh
je mesti awak pujuk even saya yang start cari pasal dulu. hahaha
tapi sebenarnya saya saja-saja je nak test awak. hihi saya suka
sangat bila dapat otp dengan awak. hehe awak selalu sangat 
panggil saya debab, tough. eieee rasa nak kasi tangan pun ada
gak. hahaha bila saya takda mood mesti awak tahu kan? awak
cakap selalu nya saya asyik gelak je kan? pastu mula lah awak
buat mood saya okay. hihi thanks sayang :* saya harap awak
selalu jujur dengan saya, takmau simpan rahsia dari saya k ;)
saya sentiasa ada untuk awak. cehhh haha tulah jelah story 
saya harini. thanks kepada sesiapa yang baca entry saya ni.
 ILOVEYOU AMEE YUSOF :*

No comments:

Post a Comment