1 Long Story ♥: Chapter 33

Friday, May 10, 2013

Chapter 33

 
Hi peeps ;)
Harini saya nak story bout my life. Jyeahh esok berapa hari
bulan guys? 11/5/1997 right? yezza! Esok birthday saya :) yeayy
dah tua dah. haha kawan2 saya jahat, esok nak kenakan saya. hmm
jangan lah korang :( saya baik kan? buat *muka comel* hahaha bila
saya cakap macamtu mesti dorang akan cakap saya ni suka dajal org,
bahan orang. hahaha ya! itu hobi saya *kenyet mata* hihi kalau sehari
saya tak kacau orang boleh jadi gila you know? tapi di sebalik senyuman
saya ada kesedihan nya :( saya taknak tunjukkan kat orang yang saya sedih!
ya saya kuat! tapi sebaliknya saya lemah. hm why? bila saya buat something
ada je yang tak kena, kadang2 rasa sakit hati pun ada. tapii saya sabar :')
saya taknak orang tahu masalah saya, itulah saya :') heee, kadang2 saya benci
dengan life saya sekarang, tapi saya perlu teruskan! ya, satu hari nanti baru
dorang tahu saya boleh buat, saya tak bodoh :'( hm *lap air mata* saya teringin
nak jadi macam orang lain, okay saya perlu berubah dari sekarang! Tahun depan
dahlah nak SPM! saya kena buat yang terbaik!! wish me luck guys :') saya nak 
family saya happy bila dapat tahu result saya okay, itu yang saya impikan :(
takmo2 sedih laaa. btw happy birthday to me :') yeayy byebye :*

No comments:

Post a Comment