1 Long Story ♥: Chapter 34

Sunday, May 19, 2013

Chapter 34


Hi pakwe hi makwe :*
hehe, harini saya nak story pasal lalink saya :* yeahh! dia lah sahabat
saya dunia akhirat :) even dulu kitaorang tak rapat sangat tapi dia baik
tau. rapat dengan dia pun time form 2, wah kira lama jugak lah kan? hee
cikgu bengang je kalau kat dalam kelas sebab saya dengan aien ni selalu
bercakap 24jam je. hahaha tak tahu lah kenapa ada je kitaorang nak story.
time form 3 tak sama kelas dengan dia :c sedih tau, tapi nasib baik kelas
dia dengan  kelas saya sebelah je. hihik so selalu jugak saya pergi kelas
dia, dah macam kembar pulak saya dengan dia ni! selalu saya ada masalah
mesti share dekat dia, hehe tak boleh ingat time tu saya story masalah aien
dengan nieesha menangis sekali. k malu kot time tu >.< hm paling tak suka
kalau aien ni, suka sgt pandang2 muka saya. arghhhh, malu tau aien? hahaha
kalau aien pandang je muka saya mesti saya cakap pasal qalell automatik
aien tak pandang dah muka saya. hahaha kelakar nyewww :p pastu aien ni
suka sangat puji orang tau, siapa dapat dia memang untung tau tau? nak tahu
kenapa? sebab aien comel, cantik, baik, aien kuat kan? hahaha kalau aien
gelak sumpah gegar bumi ni tau :o ahahahaha ingat lagi aien gelak suka sgt
hentak kaki sekarang dah takda dah. saya ganti aien kalau gelak je mesti
nak tepuk tangan, haha lol dalam kelas saya rapat dengan aien, hadi, udin,
tu jelah. lain tak rapat sangat. ramai kot cikgu bengang dengan kitaorang
haha asyik bercakap je. wkakaka :p rindu nak hang dengan kau doh :( bila
lah dapat hang dengan kau ni. hm wehh! kalau aku ada buat salah maafkan
aku tau? dari hujung rambut sampai hujung kaki. halal kan makan minum
aku tau? haha "selamat hari raya aien" hehehe, rindu nya time puasa tu aien
hm rindu hm rindu :( wahhh, panjang nya karangan saya :o ahaha thats all.
bye ILOVEYOU FRIEND :* MUCH MUCH!

No comments:

Post a Comment